Офіційний сайт. Матеївецька сільська рада
e-mail: mateivoth@ukr.net	   тел. (03433) 9-21-97          графік роботи: пн-пт 8:00-17:15

Конкурс на заміщення вакантної посади керівника закладу загальної середньої освіти, директора Трацького ліцею Матеївецької сільської ради

Дата: 15.09.2021 08:26
Кількість переглядів: 475

Фото без опису

Матеївецька сільська рада

 оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  керівника закладу загальної середньої освіти :

  • Директора Трацького ліцею Матеївецької сільської ради територіальної громади від 16.09.2021 року.

      

Умови конкурсу:

Кваліфікаційні вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища, освітній ступінь – не нижче магістра (спеціаліста);
  • стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи – не менше трьох років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • організаторські здібності;
  • фізичний і психічний стан, який не перешкоджає виконанню професійних обовязків.
  • володіння  ПК.

 

Особам, які претендують на зайняття вакантної посади, необхідно надати такі  документи:

  • –  заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додається);
  • автобіографія та/або резюме (за вибором претендента на участь у конкурсі);
  • копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою (копія документа державного зразка про середню/професійну/базову вищу/вищу освіту та додатку до нього, в якому зазначена інформація щодо вивчення предмету/дисципліни, що підтверджують знання української мови; посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості (оригінал);
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду (оригінал);
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • заява про наявність близьких родичів у складі конкурсної комісії (у разі наявності).

 

Особа подає документи у папці із файлами окремо на кожен заклад на посаду керівника, якого оголошений конкурс.

Особа може надати інші документи, які можуть підтверджувати її професійні та/або моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

     

   Термін прийняття документів - протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу. Додаткова інформація щодо пакету документів для участі в конкурсі та  основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Матеївецькою сільською радою ОТГ  за адресою: (с. Матеївці, вул. Відродження 10 , тел. 0 (3433) 9-21-97, )

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь